back to school monday morning

Imorgon är det den sista dagen på lovet. Inte kul. Jag kommer för det första inte komma upp ur sängen på måndag morgon, och sen kommer det ta ett tag innan hjärnan kommer igång igen.
Men sen ska det ju såklart bli skönt att ha någonting att göra på dagarna. Nu är det plugg och övning som gäller! Måste få lite struktur på mitt liv (känns som jag har skrivit det där tusen ggr innan..) Allvarligt, jag måste skärpa mig. Läxor är nog det värsta jag vet inom skolan, men det blir ju inte bättre om man väntar med dom tills man har glömt bort vad man ska göra. Ett litet problem som jag har. Men det ska ändras!

*
/ joëlle


Kommentarer
Postat av: Markus S

you go girl! alltid lika snygg med :D

2010-01-09 @ 23:23:03
Postat av: mathea

sv: Japp. jag måste ju komma ihåg vem jag är. hahah!

Jag håller med dig. skolan på måndag känns inte okej..

kram

2010-01-10 @ 01:05:39
URL: http://newskate.blogg.se/
Postat av: fanny

tack så mkt! :D

2010-01-10 @ 15:55:18
URL: http://fannyzingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0