Barnvakt

Yee ! Idag är jag och Christophe barnvakter åt Noa (lillasyster på 2 år). Jag har varit ute i minusgraderna och åka pulka med henne. Eller jag har rättare sagt släpat runt på henne i en pulka eftersom hon tjatade om "PULKA" hela morgonen. Skönt med en promenad, så nu är man vackert rosig om kinderna och tårna värker nu när dom värms upp igen. Jag måste ha en par kängor, nu när istiden har kommit.. Det är iallafall solsken ute ! =)
Ska städa lite nu i rummet och rensa kläder, för jag får inte plats med allt i garderoben, och det känns ju lite onödigt att ha massa kläder liggnas som man inte använder.

Tjao!
/ Joëlle

Noa med "ninen" (kaninen) Foto och red: Joëlle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0