Halv 4

.. och jag är inte trött. Bra där ! Det kommer att kännas imorn när man ska upp att sena nätter framför datorn inte är så bra alltför ofta. Men kan man inte sova så kan man inte. Imorgon ska vi grilla åka pulka med familjen och Weiborgs. Som den gamla goda tiden. Men pulkaåkning blir man aldrig för gammal för !
Så jag hoppas på fint väder med inte allt för många minusgrader. Men det är ungefär -25 ute nu.. Så det bådar ikke gott. Haha. Jag som hade tänkt att vända rätt på dygnet nu innan skolstart. Men det är ju faktiskt en hel vecka kvar innan skolan så jag har gott om tid.
Nu känns det som om jag skirver bara för att ha något att göra. Haha ! Inte bra.
Får väl gå och lägga mig och läsa en bok om jag inte kan sova. Det brukar hjälpa.

Godnatt !
/ J

helt oredigerad bild. Foto: Joëlle

Kommentarer
Postat av: Abbe

tycker du?! TAck! Haha TAck! Ja hoppas det blir lite roligare att läsa min blogg nu i min "nystart"! Gillar din "nya" också jättemycket!! (Y)

kramar:)

2010-01-03 @ 04:13:04
URL: http://ingeborgj.blogg.se/
Postat av: Maria

usch.. många som inte kunde sova inatt hade också svårt med den saken.

Nej! Pulka!! jääjj! haha :D Min fråga är när du vill komma hem till mig och åka pulka i min stora backe? :) Ha en underbar dag! :)

<3

2010-01-03 @ 13:56:34
URL: http://moliere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0