Händelserikt+party

Jao ! Denna helgen har varit händelserik både på gott och ont. Lördagskvällen var rolig med party om man bortser från vissa tråkiga händelser som tråkigt nog alltid ska envisas med att ploppa upp under en partykväll.. Men det är väl så det är, tvyärr. Jag dansade och hade roligt iallafall och det var väldigt kul att träffa folk som man nästan aldrig ser fastän vi bor i en liten stad. Vi friskoletöntar är verkligen isolerade ;) Men det blir ju vad man gör det till ! Jag tycker att man borde ha sånna fester lite oftare här i Arvika, fast kanske med lite bättre åldersgränser..

God natt ! En ny vecka väntar .
*
bilder från mobilen. Lördagskväll
jag och Maria


jag och Mirja

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja.. det är alltid tråkigt när sånt händer.. men men det kommer ju alltid vara sånt i småstäder.. suck

Bilden på dig och mig.. Min tanke var; "när fan tog den här bilden?!" hahahaha men sen kom jag på att det var ju i bilen, och då var jag ju inte full xD hahaha

Puss<3 och tack för att du finns<3

2010-02-01 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0