In tha wood

Nyss kommit hem från skogen. Har grillat och haft det trevligt med familjerna van Baalen, Ekman, Weiborg och Martelius. Kallt men mysigt. Så sitter här i mitt underställ och lyssnar på "whiskey lullaby". Funderar på en varm dusch och sen gå och lägga sig under filten med en bok. Låter som en bra idé ! Men datorn är mycket lockande, även om det inte händer så mycket ute på internet.
En söndag som denna har man inte mycket att göra. Städa rummet måste jag göra iallafall, ser ut som det har släppts en bomb i min garderob som har spritt sig över golvet.. Men det tar jag tag i senare .

Ha en mysig söndag allesammans =)

Joëlle

____________________________________________________________________________________________

9c's tjejer (nästan alla)
Mickis, Moa, Abbe, Akke, Malius, Bribb, Mathea, Jennie, Joëlle
saknar gamla goda tider med er.


Kommentarer
Postat av: Britta

åh, saknar de jag med! tycker vi ska ta och ses någon dag.. synd bara att det aaaldrig blir av :/ men vi måste ta tag i de nu! haha!

2010-01-06 @ 19:18:30
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0