Ingenting

Rubriken får tala för sig själv om vad jag har gjort idag. Var meningen att jag och Mathea skulle till Valfjället, men kylan är outhärdlig. HAHA! Nej då det hade säkert gått att åka. Men vem vill betala för en heldag när man måste värma sig i värmestugan mellan varje åk? Dessutom är det ju inte så bra om man blir sjuk nu innan skolan som faktiskt börjar om 4 dagar. Woho...

Jag längtar till våren och sommaren. Vintern är för lång, och sommaren för kort.
Det blir mina ord för ikväll.

Ha det bra! =)
/joëlle


Kommentarer
Postat av: newskate

sv: Aw ! Men gud ! Snyggo! TACK! vad du är snäll! Blir så glad ^^ Men du är redan snygg i håret, och det kommer du att vara även när det bli halv långt!! :D KRAM !

/Newskate - mathea

2010-01-08 @ 00:05:51
URL: http://newskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0