myskväll

Sitter i Marias rum på elevhemmet och lyssnar på musik och chillar med passionsfrukt och tända ljus. Låter väldigt exotiskt ! Det är mysigt och det är precis vad jag behöver nu i denna kalla vintern. Dagen har varit en bra dag, jag känner mig glad även om minusgraderna har krypit ner på termometern.. Med vetskapen om att det faktiskt snart börjar bli vår och att det blir längre dagar nu så kan jag inte vara något annat än glad =)
Till helgen blir det festligheter och jag är laddad redan nu ! 

*  joëlle


Kommentarer
Postat av: Maria rövarn!

Ja, fy fan va mysigt det är! + att vår nyttiga GI mat blev Otroliiigt mumsiiig! :)



fest fest fest fest! jag är laddad som FAN! :D



<3

2010-01-26 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0