social

Jaoo det var skönt att träffa lite folk idag. Och det känns ganska bra att börja skolan. Dagen har gått väldigt snabbt och det känns som om den här terminen kommer att gå väldigt snabbt med. Det kommer nog att bli en bra termin fullspäckad med massa skoj.
Sv B, nutida konst, vokalensemble och idrott hade vi idag. På idrotten åkte vi skridskor och pulka på myravallen, det är skoj när barnet inom en kommer fram. Lånade Annas skridskor och åkte lite, ramlade inte en enda gång och det är väldigt bra gjort av mig tycker jag. Men däremot kommer det att kännas och kanske synas ett litet blåmärke på höften efter pulkaracet.
Nu ikväll blir det att läsa shakespear och det gå en kvällpromenad upp till Bomma och hämta honung som jag kan ha i mitt thé =) Jag är beroende av thé!

John mayer spelas på spotify just nu. Älskar hans låtar.

/ joëlle

småful bild på mig sen igår.


Kommentarer
Postat av: mathea

sv: Jag håller med dig verkligen ! Det får vi ta och styra upp! kram !

2010-01-11 @ 18:52:05
URL: http://newskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0