Thé

Dags för thé mina vänner !
Hade klädsim på idrotten idag , jobbigt att simma med massa kläder och speciellt när dom envisas med att åka runt och vara allmänt obekväma. Testade även på att hala sig upp på en slags bräda med isdubbar.

Livet är för kort för att kasta bort till dålig självkänsla och negativa tankar. Lev livet fullt ut, så ofta du kan, så mycket du kan. Alldeles för många tjejer (framförallt tjejer) kastar bort så fruktansvärt mycket tid på så mycket onödigt tänkade om sig själv och annat tjafs som man egentligen inte borde bry sig om.
Man måste tro på sig själv, annars kommer man ingen vart här i livet.
Som min syster
Céline skrev: Det är enbart två saker du kan göra något åt, dig själv och nu.

*




Kommentarer
Postat av: Jullebulle

Van Baalens är kloka systrar :D Ibland är det bra att ha djupa föräldrar, haha, jag vet.

2010-01-19 @ 06:52:58
URL: http://juliariordan.blogspot,com
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

Klädsim är superkul tycker jag, jobbit dock med alla kläder ;)

2010-01-19 @ 07:03:29
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0