Yellowstone

Har precis kollat klart på Yellowstone på TVn.
Yellowstone är en av världens största nationalparker. Där styrs naturen av alla de krafter som finns i vulkaner och gejsrar. Den ligger i nordamerika i Klippiga Bergen.
Skithäftigt att kolla på! Jag skulle gärna vilja åka dit som turist. Men inte på vintern helst för jag är inte så mycket för minusgrader. Och där kan vinterns kallaste dagar vara runt -40.. Jiha !
Jag beundrar naturens krafter. Det är coolt att det finns något som vi människor inte kan kontrollera, men det är också skrämmande.

Yellowstone på vintern.

Kommentarer
Postat av: ♥ CAROLINE ANETTE

sv: det låter som en trevlig nyår! :)

jag festade med massa vänner och pojkvännen :)

2010-01-02 @ 20:42:57
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0