Återhämtning


Gårkvällen tillbringades på Olssons Brygga med några tjejer. Vi åt god mat och drack vin tillsammans innan det blev dags för parthey och drinkar. En och annan shot. Röj med Petter och Mange, jag kommer inte ihåg vem, men jag tog chansen och nuddade någon av dom. Tyckte jag va lite fräänt. Iofs klängde halva publiken på dom när dom kom nära. MEN JAG VAR EN AV DOM. Fett.
Mamma och pappa hämtade mig vid 1 ungefär. Hela hemvägen skrattade vi åt något som var väldigt kul. Tog ett nattdopp i Humsjön utan handdukar.
Jag somnade i hängmattan, längre kom jag inte. Vaknade vid 5 och kände några regndroppar, gick in och la mig och sov till 11. Ringde Ludvig och somnade sen om tills klockan blev halv 3. Det var den dagen det!
Men jag hade riktigt kul och jag mår som jag förtjänar som man brukar säga. Lätt värt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0