trött på att vara trött



Jag är trött. Jättetrött! Har jobbat i 7 dagar i streck. Låter kanske inte så jobbigt. Men jag är förkyld och det är ganska jobbigt att sitta i kassan timme efter timme med alla pip-ljud, småbarnsskrik och prassel med tanke på min hörsel som redan är lite trasig. Men jag ska inte klaga, jag har ju faktiskt ett jobb !
Men just nu är jag bara trött och allmänt nere.. Då får man klaga lite tycker jag..

Imorgon ska vi ut med båten efter jag har slutat jobba och sova på den en natt. Och på torsdag är jag ledig så jag ska bara sova och vila hela dagen så jag kanske blir lite piggare. Jag behöver det nu.

Men det jag behöver mest just nu, det är Du älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0