Brillor



Köpte nya brills idag ! Nöjd med dom , många som har sånna. Men jag tycker att dom är så coola så jag ville med ha ett par.
Gick på en halv lektion idag. Sen har jag igått på stan med Mathea och kollat på skolavslutningskläder, men hittade inget så det fick bli brillor och jordgubbar istället. Årets första jorgubbar för mig, Mums !
Åt på sunday med Ludvig innan jag gick på bussen hem. Han ska vara borta ett tag nu för att jobba i Enköping. Kändes jobbigt att säga hej då.. Jag hoppas verkligen att tiden går snabbt så jag inte saknar dig alldeles för mycket ♥

En thékopp och sen slå en pling till Ludvig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pyssen <3

Underbar du är Älsklingen min! Saknar dig hur mkt som helst! vill bara krypa intill dig. Älskar dig min Pyss <3

2010-06-05 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0