HOME



Ja så var jag hemma igen efter 6 dagar i Långtora (ställe utanför Enköping). Jag har haft en underbar vecka tillsammans med min pojkvän. Ludvig är bogserpilot på segelflygsklubben där i sommar så jag åkte och hälsade på och fick också se segelflyg för första gången. Det blev aldrig att jag åkte med. Men om jag ska dit någon mer gång i sommar så vill jag nog testa på. Coolt iallafall. Gillar flygmaskiner!

-

Fick förfrågan om att jobba i kassan på ICA i sommar med. Jag har ju inget sommarjobb så jag tackade ja. Kommer dock missa årets Arvikafestival.. Men pengar är ju med viktigt. Jag är glad att jag fick ett jobb!

Jag hoppas på fint väder imorn så jag kan bygga på brännan lite. Plugga körkortsteori som en dåre varje dag är oxå inplanerat.
Annars ska jag njuta av sommarlovet och bare må!

PUSS



.


Kommentarer
Postat av: bribb

jag kommer inte heller gå på festivalen för att jag ska jobba!!

2010-06-23 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0