Oslo weekend



Min helg har varit underbart bra tillsammans med mamma och Céline.
Klockan 16.22 på fredagen satte jag och mamma oss på tåget mot norges huvudstad. Céline mötte upp oss på stationen med ett stort leende. Vi lämnade grejerna i Célines lägenhet och begav oss till en jättemysig park som ligger ganska högt upp, så utsikt över staden hade vi ! Det var sjukt mycket folk som var där och grillade och hade det trevligt. Himla härlig stämning alltså.

Lördagen spenderades på Nakholmen, en liten ö nära Oslo hamn. Vi solade och gottade oss till klockan 3 då vi åkte tillbaka för att göra iordning oss till Jamie Cullums konsert. Så efter Tapas, vin och Mojito på en jättemysig resturang gick vi ner till Sentrum Scene.
Konserten var AZZBRA! Jamie och alla i hans band är sjukt bra allihopa på musik och det är häftigt att se att man kan leka så mycket med musik och ändå få det att låta så bra som det gjorde. Hela publiken sjöng med till slutet och det var en fantastisk känsla!

Idag, söndag, har jag och mamma strosat runt på Grünerløkka och fikat på Bugges och ätit lunch på Riverside. Céline var tvungen att jobba idag så hon kom och joinade oss en timme innan vi gick till tåget.

En väldigt lyckad helg med min syster och mor. Tack för att ni finns! Jag älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0