Party i regnet



Igår blev det party hos Agnes ! Det var kul att träffa folk som jag inte har sett så mycket under de senaste året. Det blev en lyckad kväll förutom regnet och andra tråkiga saker som hände..

Just nu känner jag bara för sol och värme och ligga på en strand någonstans och bara höra ljudet av vågor som slår mot stenarna. Bara göra ingenting, för jag är trött. Trött på regn och trött allmänt.

Ikväll är det kalas för Bomma (farmor på holländska) som fyller 70 år! Våran familj ska spela massa goa låtar som "I feel good", "Mustang Sally" m.m som Bomma tycker om.
Senare kanske det blir in till Arvika. Men om det regnar för mycket så stannar jag hemma. Vill ju inte bli förkyld nu!

PUSS


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0