Sola på Ingestrand



Ye !
Jag och Mathea drog till Ingestrand och låg där i ca 4 timmar och fixade varsin bränna. Jag som inte brukar bränna mig annars. Nu har jag tappat räkningen hur många gånger jag har smörjt in mig i After Sun för att dämpa det flammande röda på många delar av min kropp. Men jag klagar INTE för jag har längtat efter sommar och sol så länge nu så jag kan gott vara lite bränd här och där. Glad och nöjd ändå !

Imorgon är det fredag och då åker jag och mamma till Céline i Oslo för att kolla på Jamie Cullum ! Ska bli jättekul att både få se min älskade syster som jag inte ser så ofta och sen Jamie som sjunger och spelar piano som en gud.
BRA HELG , med andra ord.

Puss

Kommentarer
Postat av: mathea

sv: HAHA. ja, brösten måste allt få se världen dom med. haha! Jag är mest röd på baksida lår och typ ryggen. annars är det helt okej. Blir ingen solning idag i alla fall. huh, måste vila huden känner jag.. Så det blir skuggan för mig idag tror jag. Och föresten, jag kommer inte på genrepet, jag måste repa med abbe inför bröllopet imorgon.. puss !

2010-06-04 @ 11:08:14
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0