Soldansen



Yr.no visade en stor sol hela dagen. Men här sitter jag, framför TVn och kollar på Färjan. Vilken roligt program, om man inte har ngt annat att göra alltså. Det roliga är att man har åkt med den båten en gång med familjen. Never again säger jag bara. Hälften av familjen låg och spydde ner i hytten av illamående för att båten gungade och resten satt uppe i cafét och väntade på att vi skulle gå i hamn. Ett minne som man nu kan skratta åt! 
Jag och Nicolas sitter och skrattar åt alla dretpackade som vinglar runt och säger saker som dom aldrig skulle säga i nyktert tillstånd, speciellt inte på TV. KUL.
Programkommentatorn; "Vet ni vad den hundfria delen på båten kallas? - Taxfree"
Haha.. Ja humorn på sjön är inte att leka med.

Nu ska jag göra soldansen.


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0