Summertime, and the living is easy


Ja ni kan ju gissa vilken bild som är äldst och nyast =)

Då var det sommarlov då! Känns inte så speciellt just nu eftersom jag kommer träffa alla imorn och se studenterna springa ut. Det blir middag och fest på kvällen och vi i 1:an och 2:an ska hjälpa till och servera m.m och sen vara med på PARTHEY.

Skolavslutningen i kyrkan förut var långtråkig. Jag var med på 3 körlåtar och sen satt jag resten av tiden. Traaaadigt. Men vad gör man inte för att få sjunga en vänlig grönskas...
Efteråt åkte vi och handlade lax, baugetter, ostar och dricka och åkte hem och fikade. Gott och mysigt!
Jag är trött. Det blir filmkväll med mig själv inkurad i mitt duntäcke och förhoppningsvis ett långt telefonsamtal med Ludvig :))

PUSS

Kommentarer
Postat av: Britta

nummer 3 är äldst, sedan nummer 4, sedan nummer 1 och nyast är nummer 2. hahaha eller? :D

2010-06-09 @ 12:42:48
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0