Take a break



Just nu känner jag att det ska bli så himla skönt med sommarlov. Bort från skolan, bort från problem, andras problem som man har blivit en del av bara för att man bryr sig.. Är trött på att stå som en jävla krockkudde och bara ta emot massa skit och inte få något tillbaka. Jag tycker inte att det låter rimligt att vara vän med sånna som ljuger för mig, det är bara inte rättvist. Rättvisa är viktigt för mig, vad det än gäller. Om jag ska kunna respektera och acceptera så vill jag bli respekterad och accepterad själv.
Sånna som förstör och vill andra illa kan gå och dö. Ärligt talat, vem fan vill förstöra en annan människas liv? Okej att man förstör sitt eget. Men ge fan i andras känslor och liv.

Gött och få ur sig lite. Ye!
Sommarlovet ska jag leva lyckligt och ladda om för ett nytt (och sista!) skolår.
Tack å hej

Kommentarer
Postat av: seline

Till hösten är vi studenter!! Jippi!

2010-06-07 @ 18:52:18
URL: http://selines.blogg.se/
Postat av: Mathea

Så sant så sant !

2010-06-07 @ 21:49:59
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0