Friluftsdag på Vassviken

Vi ifrån 2:an och 3:an hade hand om stationer på vassviken idag för högstadiets elever och dom blivande 7:orna som ska börja nästa termin. Jag, Johan och Per hade hand om eld-stationen. Fy fan va bra vi va, även om våra förberedelser inte ens har existerat.. Men det är ju inte så svårt att stå och prata om eld. Typ "elda inte på berg och där det är torrt.." Haha. Vi hade också en tävling vilka som kunde tända en brasa med tändstål först. Jag blev mästare på det idag. Skogsmulle nästa! Eller inte.
Sov 2 timmar när jag kom hem, trött och helt slut efter en dag som inte alls var så jobbig. Förkyldningen sitter kvar lite.

Nu har jag ledigt i 5 dagar ! Men eftersom jag har mycket att skriva klart i skolan så blir det många pluggtimmar dessa dagar. Ska försöka göra allt så jag bara kan tänka på konserten på Scala i kd.

/ Joëlle

bild från januari 2010


Kommentarer
Postat av: mathea

sv: TACK underbara vän! Det värmer otroligt mycket ska du veta! puss!

2010-05-13 @ 13:45:56
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: Maria

Är inte bilden ifrån 13 mars 2010, då vi gjorde oss klara för att åka till Frändefors? :P

2010-05-13 @ 18:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0