Uti mitt hjärta

.. är namnet på Tildas studentkonsert som jag är med på =) Vi hade det första genomdraget idag och det gick oväntat bra ! Så på söndag gott folk får ni komma till Karsbols skola i Värmskog kl 18.00 för att kolla på oss =) Vi som är med är Tilda, Jag, Mathea, Anna, Sandra, Maria, Hannes, Oscar, Magnus och Tildas mormor som ska läsa berättelsen Tita Grå. Och till det blir med sång och musik.
Imorgon är det nationella prov i Engelska, sista delen, lyssningsprov. Jag hatar att lyssna och svara på frågor. Antingen fattar jag inte vad som säger, eller så kommer jag inte ihåg vad som sagts. Men jag får göra mitt bästa. Jag gör mitt allra bästa och blir glad om jag får ett G :P

Ha de . / Joëlle

2007

Kommentarer
Postat av: Jennie

nämen, haha! Minns dom bilderna ;)

2010-05-07 @ 15:37:28
URL: http://jenolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0